Nora
You know you're fucked when dubstep is mainstream
Gick in på Monki med Terese. 

Jag: Öh. Alltså wait. 
Terese: ?
Jag: Det här är ju fan Skream. 
Terese: Va?
Jag: Ja, dubstep. Vad fan. 

Återvänder en vecka senare med okänd person (I don't remember, OK?????)
Jag: Eh... seriously... Bassnectar?

Really? Good for you guys. Good... for... you...
Bea

JAG SAKNAR MITT DUBSTEPINLÄGG. OK????? HEHE. du skriver jättefina inlägg.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress