Nora
The green eyes, yeah the spotlight shines upon you. And how could anybody, deny you?
Väntar nästan lite desperat på att Facebook ska dö. Dö. Dö. Dööööööö. 
Coldplay är himla fint förresten, ugh. Nästan så man blir lite galen av det.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress