5 november 2011
Väntar nästan lite desperat på att Facebook ska dö. Dö. Dö. Dööööööö.
Coldplay är himla fint förresten, ugh. Nästan så man blir lite galen av det.
Coldplay är himla fint förresten, ugh. Nästan så man blir lite galen av det.

0