Nora
Lost in the world (Bon Iver & Kanye West)

Lyssnar av någon skum anledning på Newkid och tycker hans låt "Gråter bara i regnet" är väldigt fin poesi faktiskt. Just sayin'. Musiken i sig är inte något för mig, men åh, fin text. 

Hm. Jag sitter fortfarande och undrar om jag borde gå humanistiska i Västerås. Det är ingen som vet om; lyckligtvis förutom ni som läser. Jag har undrat länge, länge, länge. Men vad i helsike blir man efter det. Humanist? Haha. Äh. 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress