Take your sad little face and leave your pride at the door ‘cause she never gonna touch you no more

Försöker ta viktiga beslut

1. Göra thé eller inte
2. Plugga kemi eller allt annat
3. Leva eller dö

Den sista var mindre seriös. Men ni förstår. Om det är de viktiga besluten jag måste ta i just denna stund, så kan inte livet vara alltför spännande. Hmpf. What to do? Har missat 5 prov och 2 inlämningar de tre senaste veckorna. Det är inte rätt, förstår ni. Nu måste jag ta igen bajset. Mycket angenämt. Dessutom så måste jag kolla synen. Jag ser knappt någonting. Allt är extremt suddigt, med glasöogn också. För att inte tala om utan.

Nu räcker det. Vi ses.

Kommentarer
Postat av: A-K

:( men det fixar du. Skulle vara en annan sak om du var osmart men så är icke fallet! Älskar dig. Så. Mycket. <3.

2011-12-04 @ 13:56:59
URL: http://nakupenda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0