Fever Ray - Keep The Streets Empty For Me (Fuck Buttons Remix)

Sitter just nu i min fantastiskt sköna säng, klädd i Rasmus fantastiskt stora tröja och iförd i ett par tjocka strumpor med The Knife's fina låt 'Marble House' som ekar bakgrunden och undrar vad jag skall göra med dagen som väntar på att tas tag i. Med tanke på hur mycket jag missat i skolan (eller ja, struntat i; vi borde vara ärliga mot varandra vid det här laget) så vore det ytterst klokt att ta itu med det. Men å andra sidan så har jag för mig att jag aldrig har varit vidare klok. Hmpf. Frågan är då vad jag annars kan göra dagen efter jul. Sova, förmodligen. Det skulle sitta väldigt fint. Jag somnade runt kl 6 i morse, ha-ha. Ägd jag blev där. 

Eller så går jag ned på stan och letar efter gott thé. Men det är väl stängt eller något. Hm. Det kan vara skönt att ha en helt ledig dag ibland, förvisso. Men det är fruktansvärt jobbigt att hitta på något att göra när det sista man vill ha är sällskap av människor. Läsa. Dricka thé? Titta på Clannad eller Love Hina? Titta på (500) days of Summer, igen? Titta på Scott Pilgrim vs. The World, igen? Lyssna på The Knife? Dö? 

Hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0